Test 001 Xavier

Start- en aankomsturen:
Starten tussen 10u00 en 15u00
Laatste aankomstuur 17u30
De afstanden zijn 4 – 6 – 10km.

Beste Wandelvrienden,

We zitten wat onze eigen organisaties betreft, wel echt in de drukste periode van het jaar. Na onze zeer geslaagde Bulskampveldtocht in Hertsberge op 15 augustus en onze kermistocht in Sint-Joris op 2 september staat er op woensdag 5 oktober onze “Te Gek-wandel- en sneukeltocht” op het programma.

Afbeelding met tekst, gebouw, buiten, groen

Automatisch gegenereerde beschrijving Afbeelding met gras, boom, buiten, veld

Automatisch gegenereerde beschrijving

Het is met voorsprong onze kleinste, minst bekende bewandelde tocht, maar het is ook een tocht met een groot hart. We organiseren deze wandeling in samenwerking met de zorginstellingen van Groot Beernem.

We houden aan deze tocht ook geen cent over want alle inkomsten gaan naar het goede doel. Wij als wandelclub zorgen voor het parcours, de bepijling, de inschrijfmodaliteiten en de afpijling.

Bij de start en aankomst, maar ook op de 2 rustposten krijgen de wandelaars een sneukel aangeboden door de deelnemende instellingen.

In tegenstelling tot onze andere wandeltochten kan je hier pas starten vanaf 10 uur. De startplaats is in “De Klaver”, op 50 meter van het station in de Stationstraat 127.
Vertrekken kan tot 15 uur en dat voor afstanden van 4 – 6 en 10 Km. Alle afstanden hebben 2 rustposten en zijn allen rolwagen en buggy vriendelijk.

Aangezien het woensdag zal zijn is het misschien een leuk ideetje om dit tochtje met kinderen of kleinkinderen te doen. Het feit dat er op het parcours wat lekkers te krijgen is kan zeer motiverend werken voor kinderen.

Onze wandelclub toont haar groot hart en wil zich verder blijven inzetten voor de integratie en inclusie van personen met een beperking. Het zou fantastisch zijn als vele van onze leden op woensdag 5 oktober zouden afzakken naar “De Klaver” om ook onze zorginstellingen een hart onder de riem te steken. Een aanrader.

Afbeelding met boom, gras, buiten, lucht

Automatisch gegenereerde beschrijving Afbeelding met lucht, buiten, gras, veld

Automatisch gegenereerde beschrijving

Met de beste groeten en… hou het gezond (ook geestelijk).

Rein Ringoot.