juni 2024

Wandelingen 024 en 025

Vanaf zaterdag 18 december 2021 tot en met zondag 09 januari 2022

Aandacht voor deze wijziging: Onze club heeft op 23 december, van Wandelsport Vlaanderen alsnog de toestemming gekregen om de 2 Coronawandelingen in Oedelem gedurende maximaal 14 dagen te bepijlen.
Vanaf maandagnamiddag 27 december 2021 t/m zondag 09 januari 2022 zullen deze 2 wandelingen dan toch uitgepijld zijn.
De afstanden zijn 3,8 km. en 10 km.
Start: Op de parking naast de Sint-Lambertuskerk te Oedelem.
Parcoursbouwer Johann Franco
Wandelkaartjes.
Wens je de kaartjes te bekijken of af te drukken klik dan op   “KAARTJES “
Hierdoor worden de kaartjes vergroot geladen. Ga dan op één van de kaartjes staan en druk de rechter muisknop in.
Selecteer in het weergegeven menu “Afdrukken” en kies in het afdrukmenu (links) welke kaart(jes) je wenst af te drukken.

************
Maak gebruik van onze wandelingen, geniet van de natuur en laat de wegen die wij bewandelen net achter.
Dit voor de wandelaars die na ons komen, maar zeker ook voor de mensen die daar wonen.