-april-

Ledenmagazine okt-nov-dec 2019

Geldig vanaf ledenmagazine okt-nov-dec 2019
Opgelet:
Yumpu heeft zijn programma iets gewijzigd, maar hierdoor hebben we nu ook de keuze om het ledenmagazine per pagina of dubbele pagina te bekijken.

Voor het instellen klik op het magazine, dan komen onder en boven enkele icoontjes beschikbaar.
Bovenaan:
– Vind je het vierkantje voor de keuze full screen.
Onderaan:
– Een schuifbaar om door het magazine te bladeren.
– De + en  – om de pagina’s te vergroten of te verkleinen. Bij full screen is dit ook een schuifbaar.
– En de view mode instelling waar we door op de bladzijden van het icoontje te klikken de enkele of dubbele pagina activeren.
Aanpassen kan men ook tijdens het doornemen van het magazine.

Bij weergave op een smartphone gebruikt men de zwarte “Menu” knop om het gewenste ledenmagazine te activeren.
Bladeren kan men het best doen in de verticale positie. We gebruiken geen full screen, maar passen het scherm zelf aan naar pagina grootte.
Lezen van de teksten doen we dan weer het best in de horizontale positie.
Blijkbaar zijn hier ook niet alle icoontjes onderaan beschikbaar. We onderzoeken wel nog verder of we de weergave zelf nog kunnen aanpassen.

Voor wie een PC gebruikt. Klik op het magazine, dan komen onder en boven alle icoontjes beschikbaar.