Opnieuw dienen we het overlijden van een van onze leden te melden.
Magda was jarenlang lid van onze club.
Samen met haar man Roland nam ze ook vele keren deel aan onze winterreizen naar Arzl.
Ze was zeker ook heel goed gekend binnen de club.
Onze oprechte deelneming aan Roland en familie.
Het bestuursorgaan van wandelclub Beernem.

